Cocosport.ro (Fan Shop CFR Cluj) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
Trimitem produsele CFR Cluj in urmatoarele țări:
România, Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cehia, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria.
Din celelalte regiuni / țări se pot plasa comenzi dar cu livrare intr-una din țările in care livrarea produselor CFR Cluj este disponibilă sau cu ridicare din magazinul Fan Shop CFR Cluj de la stadionul Dr. Constantin Rădulescu din Cluj-Napoca.
Durata livrarii
In Romania timpul estimat de livrare, valabil pentru 95% dintre comenzi este de 1-2 zile lucratoare.
Pentru restul tarilor din lista, livrarea poate dura intre 3 si 8 zile lucratoare in functie de tara de destinatie a coletului.
-
PROCEDURA DE RETUR
Produsele achiziționate la distanță (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului renuntarea la cumparare, respectiv returnarea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este respectata dacă produsele sunt trimise inapoi de cumparator in aceleasi conditii in care au fost livrate, fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fara sa fie purtate sau folosite, insotite de toate etichetele si de documentele fiscale transmise impreuna cu acestea.
Posibilitatea returnarii in baza dispozitiilor OUG 34/2014 este disponibila doar clientilor persoane fizice.
Conform OUG 34/2014 consumatorul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta sau daca nu este insotit de accesoriile, cutia si etichetele originale (acestea facand corp comun cu produsul achizitionat). Nu indepartati etichetele produsului si nu aruncati sau deteriorati cutia acestuia decat daca ati hotarat sa il pastrati.
RETURNAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR
In cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Playmakers îți garantează rambursarea banilor.
Comerciantul suporta costurile de retur al produsului DOAR in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; Daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la contact@cocosport.ro atasand si poze relevante cu problema constatata.
In cazul in care produsul NU se incadreaza in cele 3 situatii mentionate mai sus (diferit, incomplet sau neconform), costul de retur este suportat in intregime de catre client, urmand a se trece la procedura de inspectare a produsului returnat(procedura efectuata de catre comerciant) iar mai apoi la procedura de returnare a banilor, in cazul in care produsul si cutia nu prezinta semne de deteriorare mecanica.
Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de maxim 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor retur intr-unul din magazinele/depozitele specificate in formularul de retur primit la receptionarea produselor sau de la data notificarii la adresa de email de contact contact@cocosport.ro.
Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat la adresa magazinului, Cluj-Napoca, str. Romulus Vuia nr. 23, stadion CFR Cluj, tribuna 2 (NU la sediul social) sau personal in magazinul din care au fost expediate produsele. A NU SE RETURNA PRIN POSTA!
SCHIMBAREA PRODUSELOR
În cazul în care dorești să schimbi produsul datorită nepotrivirii de mărime sau alte motive personale, mentionăm faptul că taxa de transport va fi achitată de tine indiferent de firma de curierat.
În cazul în care dorești să schimbi produsul cu unul avand o marime sau o culoare diferita ori cu un alt produs diferit, te rugam sa ne contactezi in prealabil pe adresa de mail contact@cocosport.ro unde vei specifica numarul comenzii, numele pe care s-a facut comanda si produsul pe care il doresti la schimb si noi te vom indruma cu privire la adresa unde trebuie sa trimiti produsele.
Expedierea produsului solicitat se face in cel mai scurt timp posibil dupa receptionarea produsului initial. Daca modelul ales nu este pe stoc, iti putem restitui contravaloarea produsului returnat sau iti poți alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine.
FORMULARUL DE RETUR
Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să soliciti pe adresa de mail contact@cocosport.ro sau la numarul de telefon +40747618469 formularul de retur, sa il completezi si sa il trimiti atat scanat la adresa de e-mail mai sus mentionata cat si in original impreuna cu produsele pe care doresti sa le returnezi.
ADRESA DE RETURNARE
Adresa unde trebuie returnate produsele este mentionata pe Formularul de Retur primit in colet.
Daca aveti neclaritati va rugam sa ne contactati telefonic la +40747618469 sau pe email la contact@cocosport.ro mentionand numarul de comanda sau numarul de telefon folosit la plasarea comenzii.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE
Următoarele categorii de produse nu se pot returna:
- produse ce prezintă urme de purtare (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului daca ati verificat conformitatea acestuia intr-un mod necorespunzator - va recomandam sa probati incaltamintea in casa fara sa ii indepartati etichetele)
- produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă(lenjerie, produse de îngrijire personală etc)
CONDITII DE RETURNARE
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii etc.
Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la contact@cocosport.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).
Nu uita să completezi formularul de retur cu toate datele menționate.
Toate produsele noastre beneficiaza de garantie comerciala si garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare.
Cocosport.ro nu isi asuma raspunderea post predarii de catre curier a produsului si/sau a cutiei respectiv a accesoriilor comandate.